Kentalis,

Kentalis en FInlandia

Wat doe je in Rotterdam en omstreken als je denkt dat jouw kind (vermoedelijk) een taalontwikkelingsstoornis (TOS) heeft? Dan neem je contact op met Kentalis-locatie ‘De Medeklinker’, gehuisvest in basisschool Finlandia in de Brigantijnstraat.
Hier staan professionele begeleiders van Kentalis klaar om kinderen die (vermoedelijk) een taalontwikkelingsstoornis (TOS) hebben verder te helpen. Dat doen zij door middel van vroegbehandeling aan peuters en individuele of intensieve groepsbehandeling aan kinderen en jongeren met TOS.
Doordat Kentalis is gehuisvest in een schoolgebouw van  Stichting Boor is er ook sprake van kennisuitwisseling waardoor een vroege herkenning van TOS nog beter vorm kan krijgen.

Wil je weten of dit geschikt is voor jouw kind? Lees er meer over op de website van Kentalis: Kentalis De Medeklinker Rotterdam Brigantijnstraat | Kentalis